psihoterapie individuala

           Psihoterapie individuala

psihoterapie grup
        

            Psihoterapie de grup   

dezvoltare personala

          Dezvoltare personala

psihoterapie online

          Psihoterapie online

psihoterapie de cuplu

      Psihoterapie de cuplu

psihoterapie familie

       Psihoterapie de familie

  • Psihoterapie individuala

    Psihoterapie individuala

  • Psihoterapie de grup

    Psihoterapie de grup

  • Dezvoltare personala

    Dezvoltare personala

  • Psihoterapie online

    Psihoterapie online

  • Psihoterapie de cuplu

    Psihoterapie de cuplu

  • Psihoterapie de familie

    Psihoterapie de familie

atacul de panica

 Atacul de panică

 Atacul de panică presupune un set de simptome fizice de frică si disconfort intens care poate include:

  • Transpirație
  • Palpitații
  • Tremor

Senzația de strangulare

Senzația de scurtare a respirației

  • Durere
  • Greață
  • Frica de a nu-și pierde controlul
  • Frica de a nu înnebuni
  • Frica de moarte
  • Derealizare
  • Depersonalizare
  • Frisoane/Valuri de căldură

 Atacurile de panică se instalează brusc și nu durează în general mai mult de 30 de minute, atingând niveluri maxime de anxietate în primele 10 minute. În cele mai multe cazuri, după primul atac de panică, persoana se va concentra excesiv asupra senzațiilor fizice și le va interpreta într-o manieră catastrofică. Persoanele ajung să evite anumite situații legate de primele atacuri de panică și încep să se îngrijorere de posibilitatea reapariției lor în viitor (fenomen numit agorafobie). Astfel, evită călătoriile departe de casă, plimbările, sau orice alte activități pe care le consideră cauzatoare de disconfort.

Prevenirea atacurilor de panică. Ce poți să faci pentru a preveni atacurile de panică?

1. Acordă-ți timp pentru a te relaxa și astfel a reduce anxietatea și stresul din viața ta.

2. Bea multă apă.

3. Alege un stil de viață sănătos: exerciții fizice regulate și o alimentație sănătoasă.

4. Nu folosi pentru mult timp medicamente care pot să inducă simptome asociate atacului de panică.

5. Utilizează exercițiile de respirație, pentru a împiedica hiperventilarea.

 

Un stil de viață sănătos este foarte important pentru a preveni atacurile de panică. Găsește timp pentru a te relaxa și pentru a petrece clipe cu familia sau prietenii. Asigură-te că viața ta este bine organizată. Psihoterapeut te poate învăța tehnici de relaxare precum trainingul autogen și relaxarea musculară progresivă pentru a face față atacurilor de panică. Totodată, prin psihoterapie poți schimba modalitatea de interpretare a atacurilor de panică.

 

Newsletter

Login